Regulamin LOVELIA Luxury Chalet
I. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych w obiekcie Lovelia Luxury Chalet. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Umowa pomiędzy Klientem a Wynajmującym zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji on-line, za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.
II. Rezerwacja
1. Celem dokonania rezerwacji Klient rezerwuje pobyt w wybranym okresie. Na adres e-mail Klienta zostanie przesłane potwierdzenie wstępnej rezerwacji domu. W przypadku braku potwierdzenia dokonania całości zadatku, zgodnie z terminem uwzględnionym w potwierdzeniu rezerwacji, Wynajmujący zachowuje możliwość anulacji rezerwacji.
2. Potwierdzenie rezerwacji wysłane przez Wynajmującego uwzględnia:
a) datę pobytu Klienta
b) kwotę należną do opłaty za wynajem
c) informację dotyczącą wysokości zadatku
d) dane konta bankowego
e) ogólne warunki rezerwacji
3. Po otrzymaniu wpłaty za rezerwację, Klient otrzyma e-mail potwierdzający wpłatę. Zadatek - zgodnie z definicją nie podlega zwrotowi z artykułu 394 Kodeksu cywilnego.
4. W przypadku gdy kwota wpłaconego zadatku, nie pokrywa całości kwoty rezerwacji, Klient zobowiązany jest do opłaty pozostałej kwoty w terminie uwzględnionym w potwierdzeniu rezerwacji.
5. Pobyt psa/kota możliwy jest tylko i wyłącznie po wcześniejszym kontakcie z Wynajmującym i jego akceptacji danego zwierzęcia. Za pobyt psa/kota doliczana jest opłata 100zł za dobę. Opłatę tę należy uregulować podczas zameldowania.
III. Warunki umowy najmu
1. Wynajęcie domu obejmuje wszelkie opłaty za media, przedmioty jednorazowego użytku znajdujące się na wyposażeniu (środki czystości, kosmetyki) oraz usługi ogólnodostępne dla Gości obiektu.
2. Pobyt:
- rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
a) Wcześniejsze udostępnienie domu w dniu przyjazdu uzależnione jest od aktualnego obłożenia obiektu i każdorazowo rozpatrywane jest indywidualnie przez Wynajmującego. Niezależnie od dobrej woli Wynajmującego, nie gwarantuje on wcześniejszego zameldowania w dniu przyjazdu z wyprzedzeniem. Aby uzyskać gwarancję ze strony Wynajmującego, należy opłacić indywidualnie ustaloną kwotę na rzecz wcześniejszego wynajęcia domu.
b) Przedłużenie doby pobytowej uzależnione jest od aktualnego obłożenia obiektu i każdorazowo rozpatrywane jest indywidualnie przez Wynajmującego. Niezależnie od dobrej woli Wynajmującego, nie gwarantuje on przedłużenia doby pobytowej w dniu wyjazdu z wyprzedzeniem. Aby uzyskać gwarancję ze strony Wynajmującego, należy opłacić indywidualnie ustaloną kwotę na rzecz późniejszego wymeldowania.
c) Lovelia Luxury Chalet świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość proszony jest o bezzwłoczne zgłoszenie tego Wynajmującemu.
3. Klient ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić Wynajmującego o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić właściciela lokalu na szkodę materialną lub naraża bezpieczeństwo innych Gości przebywających na terenie obiektu.
4. Klient może korzystać z obiektu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem.
5. Klient, rezerwując dom, zgadza się na doliczenie opłaty serwisowej oraz opłaty klimatycznej w kwocie ustalonej w potwierdzeniu rezerwacji.
6. W ramach rezerwacji Klientowi przysługuje bezpłatne miejsce parkingowe w pobliżu budynku w specjalnie wyznaczonym i oznakowanym miejscu. Miejsce parkingowe jest niestrzeżone. Zarządzający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa pozostawionego na parkingu niestrzeżonym.
8. Zameldowanie po godzinie 00:00 i wymeldowanie przed godziną 6:00, które wymaga obecności Zarządzającego powinno być zgłoszone i ustalone wcześniej i jest dodatkowo płatne 100 PLN.
IV. Obowiązki Klienta
1. Faktyczna liczba osób mających przebywać w obiekcie jest ograniczona do podanej w potwierdzeniu rezerwacji. Klient zobowiązany jest do poinformowania Wynajmującego o zmianie liczby osób przebywających w wynajętym domu. W przypadku wykorzystania obiektu niezgodnie z warunkami rezerwacji, Wynajmujący może odmówić zameldowania. W takim przypadku, Klient zobowiązany jest do pokrycia pełnej kwoty rezerwacji.
2. Klient jest zobowiązany do zgłoszenia dokwaterowania kolejnej osoby Wynajmującemu przed zaistnieniem takiej sytuacji. Wynajmujący zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dodatkowych osób, jeżeli ich łączna liczba przekracza możliwości techniczne obiektu. Zameldowanie każdej dodatkowej osoby ponad liczbę podaną przy rezerwacji to koszt 200zł/osoba/doba.
3. Klient zobowiązuje się do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa. Na terenie obiektu, obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 – 06:00. Nieprzestrzeganie ciszy nocnej spowoduje konieczność natychmiastowego opuszczenia obiektu bez zwrotu wpłaconej kwoty.
4. Klient odpowiada za wszelkie szkody, jakie goście wyrządzą w wynajętym obiekcie, częściach ogólnodostępnych jak i na terenie w okół obiektu. Po stwierdzeniu szkody Klient jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia Wynajmującego o powstałych uszkodzeniach i do pokrycia finansowego powstałych w wyniku działania gości szkód.
5. Goście odpowiadają za wszelkie ubrania, przedmioty osobistego użytku oraz przywiezione ze sobą pieniądze. Ubrania oraz przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa mogą być odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany.
6. Na terenie całego obiektu obowiązuje zakaz palenia.
7. W obiekcie jest zakaz chodzenia w butach narciarskich.
8. Gość zobowiązany jest do okazania wynajmującemu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającym jego tożsamość. W przypadku odmowy okazania dokumentu na prośbę Wynajmującego, ma on prawo nie wpuścić gościa do obiektu.
9. Wynajmujący ma prawo skontrolować stan obiektu w trakcie pobytu gości i zwrócić im uwagę na ewentualne nieprawidłowości w użytkowaniu wyposażenia domu oraz stanu czystości w obiekcie i w jego otoczeniu.
10. Goście, którym w pobycie towarzyszą psy mają obowiązek wyprowadzania zwierzęcia poza teren obiektu, w celu załatwienia swoich potrzeb fizjologicznych.
11. Zabrania się zostawiania psów bez opieki w obiekcie.
12. Przy wymeldowaniu gości obiekt powinien być w takim samym stanie, w jakim goście zastali go przy zameldowaniu tj. m.in. czyste naczynia pochowane do szafek, opróżniona lodówka, wyniesione do kontenerów posegregowane śmieci itp.
13. W przypadku anulacji rezerwacji najpóźniej na 30 dni przed rozpoczęciem pobytu wpłacony zadatek, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zarządcą, można wykorzystać w dowolnym terminie do końca bieżącego roku (obowiązują warunki cenowe aktualne dla nowego terminu pobytu). W przypadku anulowania rezerwacji poniżej 30 dni przed rozpoczęciem pobytu lub nie pojawienia się Gościa w obiekcie w dniu przyjazdu wpłacony zadatek przepada.
V. Warunki korzystania z wanny z hydromasażem
1. Wanna z hydromasażem spełnia funkcje relaksacyjne, regeneracyjne i lecznicze.
2. Wejście do wanny z hydromasażem może odbywać się wyłącznie od strony prowadzącej do niej schodków.
3. Podczas wychodzenia i wchodzenia do wanny należy zachować szczególną ostrożność.
4. W wannie z hydromasażem może przebywać jednocześnie nie więcej niż 5 osób.
5. Zaleca się pobyt w wannie nie dłuższy niż 20 minut.
6. UWAGA! Dłuższe przebywanie w wannie z hydromasażem może wywołać przegrzanie organizmu. Najczęstsze objawy: nagły spadek ciśnienia krwi, zawroty głowy, zasłabnięcie.
7. Osobom przebywającym w wannie z hydromasażem zabrania się w szczególności:
a) powodowania sytuacji zagrażającej własnemu bezpieczeństwu i bezpieczeństwu osób korzystających z wanny lub mogących spowodować nieszczęśliwy wypadek, np. wpychania osób do wanny, podtapiania osób znajdujących się w wannie itp.
b) picia, pożywania posiłków
8. Dzieci do lat 16 przebywają w jacuzzi wyłącznie pod opieką osób pełnoletnich.
9. Osoby niepełnosprawne korzystają z kąpieli w wannie z hydromasażem wyłącznie pod nadzorem pełnoletniego opiekuna.
10. Przed przystąpieniem do kąpieli w jacuzzi należy umyć całe ciało mydłem pod prysznicem.
11. Osoby chore oraz o niestabilnym stanie zdrowia (nadciśnienie, choroby serca, choroby układu krążenia itd.) mogą korzystać z jacuzzi wyłącznie po konsultacji ze swoim lekarzem.
12. Za skutki zdrowotne przebywania tych osób w jacuzzi Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności.
13. Po wyłączeniu funkcji masażu dobrze jest jeszcze odpocząć w wodzie, odprężyć się.
14. Po wyjściu z wanny zaleca się kilkuminutowy odpoczynek.
VI. Zmiany w rezerwacji4
1. Modyfikacja rezerwacji po jej dokonaniu, możliwa jest wyłącznie w drodze indywidualnego porozumienia z Wynajmującym. Zatwierdzenie modyfikacji rezerwacji następuje w formie potwierdzenia drogą mailową.
VII. Przeniesienie praw i obowiązków klienta na inną osobę
Klient może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W takiej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić Wynajmującego o zmianie danych Rezerwującego i podać dane personalne osoby, która przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy. Osoba przejmująca rezerwację, zobowiązana jest wówczas do potwierdzenia takiego faktu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, modyfikując rezerwację o niezbędne dane osobowe i dane płatnicze.
VIII. Wystąpienie sił wyższych
1. Strony mogą uchylić się od odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zawartej umowy, jeżeli nastąpiło ono w wyniku zdarzenia siły wyższej.
2. Do celów umowy, „siła wyższa” oznacza każde zdarzenie uniemożliwiające wykonanie zobowiązania, pozostające poza kontrolą stron, którego strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy i któremu nie można było zapobiec, w tym między innymi: działanie sił przyrody, stan wyjątkowy, stan wojenny, nowe ustawodawstwo lub decyzje administracyjne, awarie techniczne mające wpływ na wykonanie niniejszej umowy i/lub wszelkie inne zdarzenia podobnej natury. W sytuacji gdy zaistnienie takich zdarzeń uniemożliwi którejś ze stron należyte wykonanie umowy strona ubiegająca się o uchylenie odpowiedzialności, zgodnie z pkt. 1 powyżej, ma obowiązek niezwłocznie powiadomić na piśmie druga stronę o zaistnieniu zdarzenia siły wyższej.
IX. Prawo właściwe
Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Firmy JMD Rental Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
X. Przetwarzanie i ochrona danych osobowych
Informujemy, że dane z dokonanych rezerwacji, JMD Rental Sp. z o.o., jako administrator będzie przetwarzać w zakresie niezbędnym do zarządzania rezerwacją tj. w celach meldunkowych, zrealizowania obowiązków prawnych (w tym podatkowych) oraz dla zabezpieczenia własnych prawnie uzasadnionych interesów w postaci dochodzenia przysługujących ewentualnych roszczeń o charakterze majątkowym i niemajątkowym oraz obrony przed ewentualnymi roszczeniami innych osób.
Informujemy, ze w stosunku do powyższych danych przysługuje prawo do dostępu do nich, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Informujemy, że podanie powyższych danych jest konieczne do realizacji celów rezerwacyjnych. W przypadku braku ich podania nie będzie możliwe wykonanie celów meldunkowych. Informujemy, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Reklamacje
Reklamacje jak i inne kwestie sporne prosimy kierować na biuro.jmdrental@gmail.com . Zgodnie z art. 7a ustawy z dn. 30.05.2014r. o prawach konsumenta firma JMD Rental Sp. z o.o. jest zobowiązana udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie do 30 dni od dnia jej wpłynięcia.
Wynajmujący:
JMD Rental Sp. z o.o.
Szkolna 12c/9
34-500 Zakopane
NIP: 7361747770